Heb je een vraag of klacht over een aankoop? Dan kan je altijd terecht bij de Vaartland.nl klantenservice of neem een kijkje op onze veel gestelde vragen pagina. Op deze pagina vind je antwoorden op de meeste vragen, zoals wat te doen bij een garantieclaim. Wil je toch liever persoonlijk te woord gestaan worden? Dan kan je terecht bij een van onze klantenservice medewerkers. Je kan ons bereiken via mail, chat of telefoon. Je vindt de contactgegevens rechts of onderaan deze pagina.
Wanneer je een auto met een garantie pakket hebt aangeschaft heb je, afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt, recht op 3- of 6 maanden garantie. Mocht er binnen deze termijn iets met de auto gebeuren wat onder de garantie valt, neem dan eerst contact op met Autotrust via het nummer dat rechts staat vermeld. Ook als je met pech langs de weg staat adviseren wij je om eerst contact op te nemen met Autotrust alvorens verdere actie te ondernemen.
Mocht je ontevreden zijn over onze service of onverhoopt problemen hebben met je auto, geef ons dan de mogelijkheid om conform dit aan de garantievoorwaarden van het Servicegarantiepakket voldoet, je probleem op te lossen. Hiervoor kan je altijd je verkoopadviseur benaderen en/of contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@vaartland.nl. Om je snel en optimaal van dienst te kunnen zijn is het verzoek de vestiging van aankoop en het kenteken van de auto in de e-mail te benoemen.